tisdag 15 maj 2012

Inte bara när det behagar

Jag läste TT-intervjun med Fredrik Reinfeldt i DN i går kväll, angående Finanspolitiska rådets sågning av regeringens krogmomsdebacle. Det jag reagerade på var att det tog rätt lång tid innan någon reagerade på vad bluffen till statsminister sagt angående de arbetslösa i intervjun.

Som väl de flesta noterat vid det här laget så fick vår vänsterdominerade PK-media upp farten så småningom och nu är alla igång och flaxar hej vilt med rasistkortet. Dock förstår jag inte varför - eller jo, det gör jag - men utimellan hinner jag inte värja mig när förvåningen snabbt klipper till.

Det PK-isterna nu klättrar på och över varandra för att få framföra om Fredrik Reinfeldts "vidriga människosyn" etc. etc. i media är alltså följande citat:

– Det är inte korrekt att beskriva Sverige som i ett läge med massarbetslöshet. Om man tittar på etniska svenskar mitt i livet så har vi mycket låg arbetslöshet.

För det första finns inte ett uns av "rasism" eller "främlingsfientlighet" i ovanstående uttalande. Det är de facto så att en mycket, mycket stor del av den massimporterade bidragsöverklassen ÄR arbetslös. Och inte fan blir arbetslösheten lägre då vi, enligt de huvudlösa galenpannorna till politiker, både i Sverige och i Europa skall ha en fortsatt extremhög massimport av icke läs- och skrivkunniga, arbetsobenägna medeltidsreliker. Inte heller lär det bli bättre av att verksamheter ständigt lägger ned, drar in eller flyttar från Sverige. So, get used to it, PK-nissar, ni lär få höra fler gånger att importen är arbetslös.

För det andra så är Fredrik Reinfeldts uttalande, på ren svenska, fullständigt idiotiskt. Den statliga massimporten av bidragstagare som inte arbetar kan inte räknas in eller räknas bort när statsministerbluffen så behagar. Vad har det för betydelse att den procentuellt största delen av de etniska svenskarna arbetar? Det gör inte den totala arbetslösheten vare sig högre eller lägre, bättre eller sämre. Men det var jävligt bra att ministern i uttalandet bekräftar att det är de etniska svenskarna som tvingas försörja de massimporterade soldaterna i Fredrik Reinfeldts privata bidragsarmé. Vi får tacka Sveriges farligaste man för den bekräftelsen.

Det som retar mig till förbannelse med Reinfeldts uttalande är att han använder sig av oss etniska svenskar när det passar honom att dra in oss i sammanhanget. Nu var vi bra att ha för att bortförklara en vettlös invandrings- och flyktingpolitik, och då fanns vi. Djävla hycklare.

Ett råd Fredrik Reinfeldt: lek du general över din importerade bidragsarmé, men håll tassarna borta - mig ger du fan i!


Sveriges farligaste man

- Och du, Stefan Löfven, så länge massinvandringen fortsätter kommer vi aldrig "till rätta" med problemet. Det enda som sker är att det blir mer av samma sak, och det behöver vi inte.

För övrigt anser jag att riksrätten skall återinföras.

P.s. Förutom att Erik "Myten" Ullenhag helt plötsligt bytt fot och skall tala om åldersdiskriminering en stund istället för invandrare och flyktingar, har även Cecilia "Multikulti" Malmström bytt ämne. Madame Malmström har frångått den s.k. "islamofobin" för att istället diskutera homofobi ett tag. D.s.

2 3 2 3 2 3 2 3 2 3 2 3 2 3 2 3 2 3 2 3 2 3 2 3 2 3 2 3 2 3 2 3 2 3 2 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar