lördag 31 mars 2012

Masken är kastad, GT

.
Efter att ha läst Jimmy Fredrikssons krönika Nu måste vi visa att vi inte accepterar våld i dagens Expressen/GT har jag de senaste tio minuterna befunnit mig i ett närmast kataleptiskt tillstånd . . . Jag vet inte om jag skall applådera karln eller om jag skall bli förbannad på honom, så det återstår att se åt vilket håll det barkat när inlägget är färdigskrivet.

Fredriksson är förbannad, flippar ur och går häcklande till attack mot det mjäkiga PK-Sverige som efter brutala våldsdåd följer det gängse manifestationsschemat till punkt och pricka och tänder ljus, kramas, lallar omkring med facklor och är emot våld (vem fan är inte det?). Istället skall vi "kasta masken" och tillåta oss att visa hur förbannade vi faktiskt är. Och samhället, medborgarna, säger Fredriksson, skall tydligt markera att våld är oacceptabelt, sluta dalta med förövarna och istället nypa till ordentligt med "järnnävar".

Okej. Fredrikssons krönika handlar om vad han kallar illgärning och jag kallar för , brutal, barbarisk och mordisk tortyr utförd av ett gäng IQ-befriade, våldsfixerade, icke-svenska, bidragsparasiterande äckelamöbor som borde skickas käpprätt ned i det kristna helvetet för att där brinna som levande döda för evig tid.

Sådär, Fredriksson, masken är kastad.

Jag följde din uppmaning och visade att jag verkligen är så förbannad som jag faktisk är. Tar du in det här i tidningen nu då, Fredriksson? Eller är det exklusiva utrymmet reserverat enbart för din minst tjugo år för sent kastade mask?

Jag raljerar, jag vet. Men jag kan inte göra annat eftersom jag är så förbannad. Det blev så, Jimmy Fredriksson, jag blev förbannad. Du fick ingen applåd, för jag är rosenrasande på ditt satans hyckleri. Jag är rosenrasande för att jag inte kommer åt dig där du sitter dryg och onåbar och trycker innanför GT:s väggar, gömmer dig bakom ditt trygga redaktionsskrivbord. Jag är rosenrasande för att jag inte har möjlighet att klämma åt dig tills du tigger om nåd och erkänner hur skyldig du är till att mitt Sverige har blivit ett helvete. Jag vill höra dig gråtande säga hur förbannat dum i huvudet du har varit som mörkat, hur du slätat över, skyllt på samhället, hur du tigit och blundat.

Jag är rosenrasande på dig för att du blir förbannad när blodet stänker på din egen bakgård. Och svara mig på frågan

- Var fan är du när det stänker blod på våra bakgårdar?


Jag håller media och politiker ansvariga för den negativa utvecklingen i Sverige och för alla kriminella handlingar begångna av invandrare och flyktingar. Likaså håller jag media och politiker ansvariga för all form av hat, våld och extremism riktad mot den del av befolkningen som är hederlig, demokratisk och som vill ha en öppen debatt.

61-åring vårdas för livshotande skador

 EXP DN 2 3 SvD SR 2 3 FT 2

6 kommentarer:

  1. Bra rytet, vi borde alla kasta masken. Idag skriver hatmedia att det är en rasistattack att kalla blattar som just utsatt poliser i Rosengård för ett mordförsök för apejävlar. Det var inte en rasistattack. Mordförsöket var avsevärt allvarligare, men all media riktade sitt hat mot poliserna som sade ett fult ord, ingen i media klagade på att samma poliser utsattes för mordförsök och bombattentat. Så är media och politiker i Sverige, de vill samma sak, de vill se hela landet förstört i grunden. Alla som vill rädda landet smutskastas och hängs ut som rasister eller extremister. Man kan inte ta skiten hur länge som helst. / p a

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym, och varmt tack för din kommentar! Ja - nu är det bara att kasta masken - och vid behov hänvisa till journalisten Jimmy Fredrikssons tryckta uppmaning på Exp/GT.

      Det media kallar för "rasistattacker" är trams, det räcker med att titta på en invandrare för att de skall gå loss med krigsrubriker. Det är löjeväckande.

      Nu väntar jag spänt på att PK-media skall gå ut med svarta krigsrubriker om att 85% av alla religiöst motiverade hatbrott i Europa är riktade mot kristna. Framför allt ser jag fram emot att höra vad profeten Eskil Franck har att säga om den saken ;-)

      Mvh
      Adderat

      Radera
  2. Det blir jobbigt för lögnarna när alla är lika förbannade som oss....Blodsven

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Blodsven, och tack för din kommentar! Ja, svensk media och svenska politiker ser sin tidigare så hängivna publik tunnas ut allt mer. Snart står de på sina folktomma agoror och ropar fruktlöst med sina maktlösa megafoner.

      Mvh
      Adderat

      Radera
  3. Jag instämmer i din vrede. Jag skulle vilja skrika: Jag anklagar dig och alla dina fega, djävla medlöpare! Ni har för alltid förstört mitt Sverige! Ni har för alltid förändrat mig! Jag har blivit en bittrare, mer misstänksam människa på grund av er!
    Jáccuse!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna, och varmt tack för din kommentar! En fullträff. Dina ord beskriver exakt hur jag och många, många med mig känner det.

      Räkenskapens dag närmar sig med stormsteg, och vi vet att de skyldiga alltid får lida för sina svek. Och vi känner till vilket lidande som är förknippat med att ha svikit sitt eget folk. Ha tillförsikt.

      Mvh
      Adderat

      Radera