lördag 24 december 2011

- Sluta kleta ner mig, AB!


Aftonbladet förnekar sig inte, utan väljer i dag, helt utan att skämmas, att kleta ned mig och alla andra svenskar, och vår gemensamma nationella identitet med epitetet "folkmördare".







Det är fullkomligt bisarrt av Aftonbladet att helt ogenerat påstå att det handlar om en "svensk". Bara för att massmördaren har lyckats lura till sig/köpa sig ett svenskt medborgarskap innebär det inte att han per automatik är eller blir svensk. Och ni som säger er gilla olika, AB, varför försöker ni alltid göra kriminella akutkonverterare och bidragsinvandrare till "svenskar"?

En sak bara, AB, ge fan i att smeta ned min och vår svenska identitet med rwandisk folkmordslusta och annan smutsig importerad verksamhet. I det här fallet är mördaren inte svensk, kommer aldrig att bli svensk och har absolut inget i Sverige att göra.

Övrig dagspress har i alla fall den goda smaken att inte kalla folkmördaren för "svensk".

AB AB EXP DN SvD

2 kommentarer:

  1. Även Metro har påstått att rwandiern är svensk. Snart påstår väl Aftonbladet och Metro att en australiensare är svensk också. Fullständigt absurdt, men typiskt skräpblaskor som Aftonbladet och Metro.
    Skrev om det idag förresten.

    SvaraRadera
  2. Aha, jag missade Metro, men jag är inte förvånad... Multikultipressen förnekar sig inte.

    Ja, det mesta med svensk media är fullkomligt absurt, och det vore på tiden att de insåg att de är grovt medskyldiga till den eskalerande kriminaliteten och negativa samhällsutvecklingen.

    Intressant blogg du har, den skall jag titta närmare på.

    Mvh
    Adderat

    SvaraRadera